2010. november 6., szombat


Fülbevaló abból az alkalomból, hogy korábban már készítettem kitűzőt, ugyanilyet csak nagyobbat, amihez kellett egy fülbevaló, de a készeket nem találtam megfelelőnek, ezért ezt a minit alkottam, csak annyira kicsi, hogy jobb volna szőke hajúnak lenni, hogy látszódjon, különben nem volt könnyű ilyen 2 cm átmérőjű rózsát körbeolvasztani, de azért csak sikerült a végén, és mivel most este van, ez a legművészkedőbb kép, amit tudtam készíteni, de éppen ezért a fényviszonyok megfelelőtlenségéből adódóan a színe nem az igazi, ami azért sajnálatos, mert a színe szép, és a képen pedig nem az.
Ismerek olyan embert, aki hasonlóan beszél, csak még inkább körmondatokkal, de ha félbeszakítom, amit néha kénytelen kelletlen megteszek, pedig tudom, hogy néha annyira nem örül neki, hogy nem is akarja folytatni, pedig megsértődni nem szokott, mert azt nem bírja mástól se, és én sem, nos az ő kedvéért most kipróbáltam ezt a módszert, de nem hiszem, hogy alkalmazom, mert mire a feléig érek, már elfelejtem az elejét. Na ezért szakítom félbe.
Most fáradt az agyam. Is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Clock Widgets